Totaal aantal pageviews

maandag 28 oktober 2013

Tien dagen onderweg.

Mijn heupoperatie is inmiddels tien dagen geleden. De ergste pijn is verdwenen, de wond geneest goed. Per dag loop ik 3 x 10 minuten om de benen maar in beweging te houden en om al teveel spierverlies tegen te gaan. Als ik langs de Quest loop zou ik het liefst proberen om erin te kruipen.....dat eerst zou denk ik lukken.....Eruit absoluut niet. Het lichaam sputtert aan alle kanten tegen, alleen de gedachte al. En toch...........27 (of 28) december......OLIEBOLLENTOCHT. Ik heb me maar ingeschreven. Een prachtig doel om naar toe te werken.

2 opmerkingen:

  1. Ich wünsche Dir schnelle Genesung. Die Oliebollentocht ist eine schönes Ziel. Ich drücke Dir die Daumen das es funktioniert. Gruß Robert

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lichte verslaving?

    wacht er idd nog maar even mee, kan je straks hééél véél fietsen met de q

    BeantwoordenVerwijderen