Totaal aantal pageviews

zondag 8 september 2013

De man van tienduizend euro!

De kogel is door de kerk. De pijn in mijn rechterheup neemt dermate vormen aan dat deze hinderlijk is in het dagelijks leven, met name in de nacht. Het wrange aan het hele verhaal is dat ik nauwelijks last heb als ik fiets. Het betekent in ieder geval dat ik 17 oktober het ziekenhuis in ga om een volledige prothese aan de rechterheup te krijgen....... a raison van 10.000 euries. Het herstel zal wel enige tijd in beslag nemen. M.a.w...even niet in de Quest. Ik vertrouw er maar op dat ik na de operatie makkelijker beweeg dan voor de operatie. Vanaf nu nog flink aan de bak om in ieder geval fysiek goed de operatie in te gaan.

2 opmerkingen:

  1. Informeer je wel goed over de soorten kunstgewrichten die je kunt krijgen : metaal op metaal heupgewrichten die ze in een recent verleden nog gebruikten hebben meermaals de krant gehaald : ze veroorzaken chronische ontstekingen/veel pijn door metaaldeeltjes afkomstig van slijtage met bovendien als uiterste gevolg onstaan van tumoren ( door langdurige chronische ontstekingen ) Dat is in mijn boekje wellicht erger dan de kwaal.

    Materialen waarop het lichaam niet reageert maar wel slijtvast zijn zullen ook wel fors duurder zijn....maar wellicht daarom is de operatie 10k. Rekening ziektekostenverzekering neem ik aan ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er komt modern materiaal in. Hersteltijd wel aanzienlijk, maar zal toch moeten gebeuren. Dank voor je tip, had dit ook al vernomen.

      Verwijderen