Totaal aantal pageviews

maandag 15 juli 2013

Kraakbeen verdwenen!

Aangezien ik nog niet de financiƫn bezit om een SRM in mijn Quest te bouwen doe ik het maar met de ouderwetse Cateye en het gevoel dat je benen ontploffen als je over het randje gaat. Gisteravond bijna 2 uur volle bak geknald, voor zover dat gaat als je ook nog een stukje door bebouwde kom van Vianen gaat. De gemiddelden die sommige Velomobilisten halen doen mij nog steeds de wenkbrauwen fronsen, ik haal ze nog niet. Daarbij bereik ik mijn max wel......het rechterheupie doet gedurende zo'n tocht toch aardig auw, zullen we maar zeggen. Het gooit wel een beetje roet in het eten voor de tocht die ik deze zomer nog wil maken. Ik wil graag nog een rondje IJsselmeer maken, ik denk echter dat dit met onderstaande heup een probleem gaat worden.



We zullen er maar van zeggen dat de rechterzijde niet geheel netjes meer is na 40 jaar volleybal.
De enige optie die ik zie is de tocht in twee te hakken en ergens onderweg te slapen.

We gaan het zien!

4 opmerkingen:

  1. Het gaat uiteindelijk om gezond genieten. Het is natuurlijk een uitdaging om dat in een dag te doen, maar in twee dagen heb je er misschien wel meer plezier van. En je zou er in plaats van een rondje IJsselmeer een rondje Zuiderzee van kunnen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is ook een mogelijkheid. Feit is dat ik voel dat ik wel rekening moet houden met bovenstaand heupie. Tip van de Zuiderzee vind ik wel een goeie. Dank! Voor ik aan de Randmeren b heb ik er toch al 85 km opzitten....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Glocosamine + Chondroitine gebruik je zeker al wel ? Oudere collega's wiens lichaam er zelf onvoldoende van is gaan aanmaken om onnatuurlijke slijtage van lopen door schommelende treinen te herstellen zeggen dat ze er veel baat bij hebben.

    Blijven bewegen zelfs met slijtage is wel noodzakelijk. Kraakbeen verdwijnt ook als je (dat been) helemaal niet beweegt.

    BeantwoordenVerwijderen