Totaal aantal pageviews

donderdag 11 juli 2013

Leuk hoor, zo'n driewieler, maar..........

Met bovenstaand commentaar haalden twee racefietsers mij in. Ik had besloten om nog even naar "de Noordwaard"  in de Biesbosch te kijken. De rivier krijgt daar weer meer ruimte, een compleet gebied wordt ontpolderd. Op de terugweg knal ik de racefietsers voorbij. In de spiegel zie ik twee, enigszins, verbaasde gezichten.
Verder de afgelopen maand weinig kunnen schrijven, wel veel WW gefietst. Het velomobiel rijden is zwaar verslavend, merk ik wel. Snelheden zijn makkelijk te halen en te behouden. Het gaat mij vooral om het spiercorset rondom mijn heup te versterken. Waar ik op een normale fiets pijn aan mijn heup heb, is dat in de velomobiel totaal geen probleem. Met andere woorden......dit vraagt om nog meer kilometers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten