Totaal aantal pageviews

zaterdag 11 mei 2013

5 Miljoen gevraagd!

Vroeger stond op de plaats waar deze foto gemaakt is de centrale van Dordrecht, klem aan de brug van Papendrecht naar Dordrecht. Met de jaren is deze fabriek gesloopt. Al jaren zoekt de gemeente naar een juiste invulling voor deze locatie. Eerst moest er mega-bioscoop komen, later weer een winkelcentrum. Nog steeds is er echter niets gebeurd.

Dat brengt mij dan ook bij de titel. Elke keer als ik over deze brug kom, en dat is nogal wat keertjes, zie ik in mijn verbeelding een indoor duikcentrum. Een plaats waar je in een prettige omgeving duiken kunt leren tot een diepte van 20-25 mtr. Glazen kolom in het water, een spectaculair gezicht zou ik zo zeggen. Dus....als u nog een investeerder weet.......

Ook spectaculair waren de snelheden vandaag. Met gemak 45-50 km p/u, wennen aan de rukwinden die de Quest soms een andere kant op wilden sturen. Een bezoek aan moeder gebracht, even bij broer langs en hup de Gorinchemse brug over, waar een mountainbiker mij groetend voorbij kwam in de beklimming. Op het stuk richting Schoonhoven heb ik hem ook maar gegroet. Wel zo netjes toch?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten