Totaal aantal pageviews

donderdag 2 mei 2013

Wielrenners zoek!

Gisteravond even met de buurman mee naar D.T.C De Mol. Voor het windje richting Dordrecht, eenvoudig richting de 40 km. ...buurman puft en hijgt. Bij de spoorbrug over de Merwede moet ik wel wat terug, maar klimmen met 19 km p/u met de Quest is nog  acceptabel. Bij de toerclub aangekomen tref ik een groepje van 20 mannen in de leeftijd tussen 35-50 jaar.
We vertrekken, weer gaat het over de spoorbrug, nu echter terug. Als ik boven ben zie ik in de verte de groep fietsers. Ze verdwijnen in een bocht. Als ik beneden ben zijn de mannenbroeders nergens meer te vinden. Ik ben gelost!! Denk aan je sprinter, zeggen ze in een wielerpeloton. Hier niet. Ik besluit rechtsaf te slaan en de Merwede te volgen. Bij Schelluinen naar het noorden....tegenwinds, maar nog altijd boven de 30 km p/u koersend. Thuis gekomen even de Strava bekeken, met al het gedraai en geker, geklim toch nog bijna 29 gemiddeld. Niet schokkend hoog, maar met een heup die eigenlijk al vervangen had moeten zijn zowaar niet slecht. Het lijkt erop of de Quest-therapie positief  werkt voor de versleten heup.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten